loading

در حال خواندن اطلاعات...

قوانین و مقررات :

فروشگاه:

کلیه فعالیت و رویه‏‌های این فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد.

فروشگاه موظف است کالاهای مشتری را از نظر سلامت فیزیکی قبل از ارسال کاملا چک کند، و در صورت خرابی احتمالی کالای ارسال شده با هزینه خود نسبت به تعویض آن اقدام نماید.-

فروشگاه موظف است ظرف مدت 48 ساعت نسبت به پاسخگویی به انتقادات و شکایات مشتری که در این سامانه ثبت گردیده اقدام نماید. برای ثبت شکایت و انتقادات می توانید از لینک زیر استفاده کنید:-

ثبت شکایت و انتقادات

خریدار:

خریدار موظف است آدرس کامل پستی و مشخصات گیرنده را به صورت دقیق و صحیح وارد نماید فلذا در صورت برگشت کالا به دلیل نقص و یا اشتباه در نشانی و یا عدم حضور گیرنده در محل ، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری می باشد.

خریدار موظف است در صورت خراب بودن احتمالی اسباب بازی تحویل گرفته شده، ظرف 24 ساعت پس از تحویل، به فروشگاه اطلاع دهد. در صورت اطلاع بعد از آن فروشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به تعویض آن ندارد.

در صورتی که خریدار پرداخت خود را نهایی نکند، فروشگاه هیچ گونه وظیفه ای برای نگهداشتن اسباب بازی هایی که در سبد خرید مشتری است ندارد. و حق تقدم با کسانی است که خرید خود را نهایی و پرداخت کرده اند.